12. 12. 2019
Kontaktovat redakci
Několika způsoby – např. dle referencí či doporučení Vašich známých, dle úrovně prezentace jeho nabídek, dle jeho prezentace na internetu a sociálních sítích, dle úrovně jeho komunikace s klienty atd.
12. 12. 2019
Kontaktovat redakci
Porovnejte výši provize makléře s kvalitou prodejního plánu. Pokud makléř nabízí za lákavě nízkou provizi inzerci na všech realitních serverech, nejedná se o kvalitní prodejní plán!
Dobří realitní makléři nemají potřebu soutěžit o prodávající klienty nejnižší provizí. Pokud si budete vybírat makléře jen podle nejnižší provize, můžete se zklamat ve svém očekávání.
Dokážete si vypočítat, jaká je ztráta z makléře, který nedělá kvalitní marketing a který nebude efektivně hájit vaše zájmy?
1. Získejte závazek, co konkrétně a kdy bude realitní makléř vykonávat pro prodej Vaší nemovitosti
2. Porovnejte prodejní plány jednotlivých realitních makléřů.
3. Zajistěte si kontrolu nad výkonem makléře. V případě, že makléř nebude plnit svůj závazek, můžete s takovým makléřem ukončit spolupráci z důvodů “ neplnění smluvních podmínek“.
12. 12. 2019
Kontaktovat redakci
Makléř by měl působit na první dojem seriózně a sympaticky, měl by to být makléř na plný úvazek (ne jen někdo, kdo si občas makléřinou přivydělává), makléř který je aktivní a přesně ví, jak postupovat. Profesionální makléř se prezentuje na internetu, má vlastní webové stránky a o jeho činnosti by měly vypovídat reference z realizovaných obchodů. Kvalitní profesionální makléř je proškolen v realitním právu, má znalosti z oblasti stavebnictví, musí znát daňovou problematiku týkající se nemovitostí, měl by dokázat klientovi pomoci i s dalšími službami jako je pojištění nemovitosti, stěhování, vyklízení, rekonstrukce a další. A především by měl mít ke každému klientovi individuální a citlivý přístup, měl by v první řadě mít snahu o spokojenost klienta.
12. 12. 2019
Kontaktovat redakci
V dnešní době je hodně těžké na samotném začátku poznat kvalitního makléře, pokud se v tom někdo trochu nepohybuje. Určitě je důležité sledovat přístup k samotnému klientovi. Je dobré si předem o tomto makléři něco zjistit na internetu, např. reference, probíhající zakázky atd. Hodně Vám napoví i samotná prezentace svých služeb. Pokud s makléřem začnete spolupracovat, musí s Vámi komunikovat, o všem Vás informovat a pracovat na Vaší nemovitosti. Musí Vám být vždy k dispozici, popř. zajistit ve své nepřítomnosti zástup.
Nenašli jste odpověď? Položte vlastní dotaz
Trápí vás otázky ohledně nemovitostí? Položte je v poradně a nechte si poradit od široké základny odborníků z oboru.
Vložit dotazTémata poradny
Vyhledávejte v poradně