Hlavní obrázek pro článek Google Moje Firma pro realitní makléře
Datum vložení článku Google Moje Firma pro realitní makléře 20. 11. 2020 Štítek Marketing článku Google Moje Firma pro realitní makléře Marketing

Google Moje Firma pro realitní makléře

Nedílnou součástí marketingu realitních makléřů je budování online reputace. Online reputation management (ORM) spočívá v tvorbě efektivní strategie, které formují nebo ovlivňují veřejné vnímání organizace, jednotlivce nebo jiné entity na internetu. Stejně jako Nezávislý realitní portál, tak Google nabízí bezplatný firemní zápis ve službě Moje firma na Google, která vám pomůže zlepšit zapojení místních zákazníků ve Vyhledávání a v Mapách Google a zároveň efektivně spravovat svoji online reputaci v podobě interakcí s recenzemi.

Založení firemního zápisu na Google Moje Firma

Firemní zápis na Googlu si můžete jednoduše založit pod tímto odkazem. Postupujte dle pokynů od Googlu a vyplňte všechna požadovaná pole. Zápisy soukromých praxí nebo kanceláří na Google Moje Firma mohou zahrnovat akademický či jiný titul (např. MUDr., JUDr., Ph.D., CFA apod.). Při vkládání odkazu na vaše webové stránky nezapomeňte u URL adresy uvést tzv. UTM parametry, abyste následně mohli sledovat návštěvnost z firemního zápisu na Google Moje Firma v Google Analytics na svých webových stránkách.

Odkaz na vaše webové stránky s UTM parametry pak bude vypadat takto:

https://www.vasedomena.cz//?utm_source=business.google.com&utm_medium=organic&utm_campaign=Google-moje-firma

Udržujte firemní zápis aktualizovaný

Poskytujte svým klientům vždy aktuální informace. Sdílejte aktuality z vaší práce, publikujte články, pochlubte se novým certifikátem nebo momentkou ze školení. Díky pravidelné správě firemního zápisu na Google Moje Firma můžete klientům přiblížit fungování vaší realitní kanceláře.

Reagujte na hodnocení a vybudujte si důvěru klientů

78 % spotřebitelů důvěřuje na internetu vzájemným doporučením a pročítá si recenze, než se rozhodne pro koupi produktu či využití služby. Odpovídejte proto na všechny recenze svých klientů (samozřejmě i na ty negativní). Klienti určitě ocení, že si ceníte jejich názoru. Vy navíc dostanete cenou zpětnou vazbu a budete vědět, s čím jsou spokojení, a na čem byste měli naopak zapracovat.

Efektivní cestou budování online reputace je zapojení do diskuzí či odborných poraden. V tomto případě je ideálním místem Poradna Nezávislého realitního portálu, která poskytuje prostor pro diskuzi nad širokým spektrem realitních otázek.

Potřebujete poradit se správou vašeho firemního zápisu na Google Moje Firma, nebo byste se chtěli podělit o zajímavé tipy? Napište nám do Nezávislého realitního portálu!

Kam dál?

https://www.podnikatel.cz/clanky/budujte-si-na-internetu-pozitivni-povest-a-chrante-se-tak-pred-online-utoky/

Autor článku
Autor článku Google Moje Firma pro realitní makléře - makléř Redakce NRportal.cz, větší profilovka
Redakce NRportal.cz
Redakce Profil autora
Sdílejte článek

Chcete se ještě na něco zeptat? Zeptejte se makléřů v poradně.

Vložit dotaz

Nahoru